24 Ocak 2013 Perşembe

SONUNU BİLDİĞİNİZ BİR FİLMİ SEYREDER MİSİNİZ?




-Sonunu bildiğiniz bir filmi izler miydiniz?
-Belki.
-Peki ya sonunda adam ölüyorsa?
-...............

-Ne önemi var ki? On defa izlediğiniz bir film olmadı mı hiç? Her defasında sonunu merak ettiğiniz için mi izlediniz?

Eğer bir filmin sonunu biliyorsanız ve buna rağmen izlemeye devam ediyorsanız, tekrar soruyorum;

Sonunu bildiği bir filmi insan neden izler?

Belki, sonu önemli olmadığı için. 

.
.
Belki yaşananlar sonundan daha kıymetli olduğu için. 
.
.
Belki de son denilen şeyin aslında son olmadığını bildiği için.
.
.
.
Aslında ben böyle bir film biliyorum sanki. Sonu başında belli olan bir film. 

Başrolünde ben varım, bi de sevdiklerim var. Bi de ölüm var. 

Ama izlemeye devam ediyorum. 

-Neden mi?

-Bilmem... Belki de filmim ölümle bitmiyordur. Belki de devam ediyordur. 

Ve belki de en önemli kısmı, finalden sonrasıdır.  
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder